VDEKJA E NJË LUMI - Libër nga Prof. Ing. Sazan Guri dhe Dr Mustafa Tola - Avokat Hasan Bara - Avokat Perparim Noka
Publike para 824 diteve - Me date 08/12/2022 Ora 8:50:00 AM
Për të kontaktuar me autorin ose për të porositur librin kontaktoni në Whatsapp:
Për secilën nga dëmet e mësipërme, me anë të moduleve dhe formulave bëhet e mundur që të llogariten në mënyrë të përmbledhur, dëmet reale që vijnë:
- Nga ulja e prodhimit dhe e cilësisë së produkteve bujqësore.
- Nga ulja e sasisë dhecilësisë së ujrave nëntokësorë.
- Nga ajo që iu ndodh pyjeve përreth dhe pyjeve të parkut kombëtar Lurë.
- Nga ajo nqë iu ndodh bizneseve të ngritura më parë të akuakulturës.
- Nga ajo që i ndodh gjithë botës së peshqeve.
- Nga Liqeni i Ohrit deri në derdhjen e Bunës në det.
- Nga këto llogaritje kupton se interesi privat është shumë herë më i vogël se interesi publik, ku shteti merr vetëm 3% të taksës royalti mbi fitimin për prodhim energjie, ndërkohë që publiku dhe vetë shteti humbet mbi 30 miion euro dëm real mbi të mirat aktuale (të argumentuara më sipër) dhe mbi 100milion euro nga fitimi i munguar, për momentin i pa studiuar, që do të rridhte nga turizmi, bujqësia, agrobiznesi, akuakultura, historia, kultura.
- E drejta Ndërkombëtare, gjithashtu, trajton nëpërmjet garancive të nenit 7 të KEDNJ që mishëron një parim të përgjithshëm, sipas të cilit, çdo vepër penale duhet të parashikohet me ligj, dhe individi duhet të jetë objektivisht në gjëndje të kuptojë përmbajtjen e normës penale, dhe nëse është e nevojshme, me ndihmën e interpretimeve gjyqësore të saj, se ‘çfarë veprimesh apo mosveprimesh do ta bëjnë atë përgjegjës penalisht’.
- Për të bërë që këta lumenj të mos vdesin së bashku me gjallesat, faunën e florën, etj, duke varfëruar edhe më shumë njerëzit pranë, si dhe duke qenë se projektet e zbatimit janë në kundërshtim dhe në shkelje të hapur penale, civile dhe administrative, kërkohet:
- Të fillojë një hetim i plotë mbi këtë sistem të operimeve për ndërtim të veprave Hec-e.
- Por, mbi të gjitha, ne kërkojmë që të anullohet Neni 39 “Përdorimi i burimeve ujore” i LIGJ Nr. 111/2012, datë15.12.2012 PËR MENAXHIMIN E INTEGRUAR TË BURIMEVE UJORE, pika 4, ku tekstualisht shprehet se:
- “Pavarësisht nga sasia e rrjedhjes ekologjike që përcaktohet në planet e menaxhimit të baseneve, ajo nuk mund të jetë më e vogël se prurja me qëndrueshmëri 355 ditë në vit (Q355).
Kjo përbën rast të pashembullt për përdorimet ujore të lumenjve, në një kohë që me patjetër dhe domosdoshmërisht në sistemet lumore duhet të zbatohen praktika pothuajse propocionale midis: prurjeve ekologjike, 33.3%, bujqësore 33.3% dhe energjitike 33.3%.- ISBN 978-9928-238-56-6
- Viti i botimit 2018
- Format B6
- 260 Faqe
- Pesha 0.7 kg
- Shtëpia Botuse - Barleti
Shënim:
- Pagesa me Wester union për jashtë Shqipërisë, për brenda vendit, në momentin e dorzimit të librit.
- Posta nuk është e përfshirë në çmim.
- Pota për Tiranë 200 Lek
- Posta në rrethe 300 lek
- Posta për jashtë shtetit, në varësi të shtetit.
Adresa: Rruga Zef Jubani, afër sheshit Willson - Tiranë.
K1500 / K1000
Për të kontaktuar me autorin ose për të porositur librin kontaktoni në Whatsapp:
Për secilën nga dëmet e mësipërme, me anë të moduleve dhe formulave bëhet e mundur që të llogariten në mënyrë të përmbledhur, dëmet reale që vijnë:
- Nga ulja e prodhimit dhe e cilësisë së produkteve bujqësore.
- Nga ulja e sasisë dhecilësisë së ujrave nëntokësorë.
- Nga ajo që iu ndodh pyjeve përreth dhe pyjeve të parkut kombëtar Lurë.
- Nga ajo nqë iu ndodh bizneseve të ngritura më parë të akuakulturës.
- Nga ajo që i ndodh gjithë botës së peshqeve.
- Nga Liqeni i Ohrit deri në derdhjen e Bunës në det.
- Nga këto llogaritje kupton se interesi privat është shumë herë më i vogël se interesi publik, ku shteti merr vetëm 3% të taksës royalti mbi fitimin për prodhim energjie, ndërkohë që publiku dhe vetë shteti humbet mbi 30 miion euro dëm real mbi të mirat aktuale (të argumentuara më sipër) dhe mbi 100milion euro nga fitimi i munguar, për momentin i pa studiuar, që do të rridhte nga turizmi, bujqësia, agrobiznesi, akuakultura, historia, kultura.
- E drejta Ndërkombëtare, gjithashtu, trajton nëpërmjet garancive të nenit 7 të KEDNJ që mishëron një parim të përgjithshëm, sipas të cilit, çdo vepër penale duhet të parashikohet me ligj, dhe individi duhet të jetë objektivisht në gjëndje të kuptojë përmbajtjen e normës penale, dhe nëse është e nevojshme, me ndihmën e interpretimeve gjyqësore të saj, se ‘çfarë veprimesh apo mosveprimesh do ta bëjnë atë përgjegjës penalisht’.
- Për të bërë që këta lumenj të mos vdesin së bashku me gjallesat, faunën e florën, etj, duke varfëruar edhe më shumë njerëzit pranë, si dhe duke qenë se projektet e zbatimit janë në kundërshtim dhe në shkelje të hapur penale, civile dhe administrative, kërkohet:
- Të fillojë një hetim i plotë mbi këtë sistem të operimeve për ndërtim të veprave Hec-e.
- Por, mbi të gjitha, ne kërkojmë që të anullohet Neni 39 “Përdorimi i burimeve ujore” i LIGJ Nr. 111/2012, datë15.12.2012 PËR MENAXHIMIN E INTEGRUAR TË BURIMEVE UJORE, pika 4, ku tekstualisht shprehet se:
- “Pavarësisht nga sasia e rrjedhjes ekologjike që përcaktohet në planet e menaxhimit të baseneve, ajo nuk mund të jetë më e vogël se prurja me qëndrueshmëri 355 ditë në vit (Q355).
Kjo përbën rast të pashembullt për përdorimet ujore të lumenjve, në një kohë që me patjetër dhe domosdoshmërisht në sistemet lumore duhet të zbatohen praktika pothuajse propocionale midis: prurjeve ekologjike, 33.3%, bujqësore 33.3% dhe energjitike 33.3%.
- ISBN 978-9928-238-56-6
- Viti i botimit 2018
- Format B6
- 260 Faqe
- Pesha 0.7 kg
- Shtëpia Botuse - Barleti
Shënim:
- Pagesa me Wester union për jashtë Shqipërisë, për brenda vendit, në momentin e dorzimit të librit.
- Posta nuk është e përfshirë në çmim.
- Pota për Tiranë 200 Lek
- Posta në rrethe 300 lek
- Posta për jashtë shtetit, në varësi të shtetit.
Adresa: Rruga Zef Jubani, afër sheshit Willson - Tiranë.
K1500 / K1000
K1500 / K1000